torsdag 5 september 2019

Nystart!

Som jag skrev i infon om  mig själv så har jag utvecklat ett hästintresse på senare år och jag hänger i stallet nästan all min lediga tid. Huset hemma gror igen men det är ju sååå mycket roligare att pyssla i stallet. 😅
Jag tycker även att det är oerhört kul att fotografera. Så istället för att spamma och trötta ut mina vänner på Insta och Facebook så tänkte jag börja använda bloggen till detta istället. Och lägga upp lite bilder här då jag ofta tar kort på hästarna och när jag är ute på min dagliga morgonrunda med hundarna.
Såg på mina inlägg från 2009 att jag inte hade något att göra och att tiden gick långsamt. Det är precis raka motsatsen mot hur jag har det nu 2019😅. Dygnen har inte tillräckligt många timmar.
Hade gärna känt känslan en gång hur det är att inte ha något inbokat eller inplanerat.

👋
Våra fina hästar i morgondiset, Polly (knabstrupkorsning) och Wilda (arab). 💖

Till minne av vår älskade häst Pride (Only Some Pride) som tyvärr fick springa vidare på de gröna ängarna i juni. Hon var en mycket speciell dam som har lämnat ett mycket stort tomrum. 💔
Finaste sonen med familjens alla hundar, totalt 7 stycken. Min storebror har 3 st Golden, min son svart blandras, min syster en svart blandras och så våra 2 Golden.

 Min vackra dotter, från i somras vid Galtö, Bohuslän, där vi har vår villavagn.

Min dotter och jag! 😊


Och de älskade små kissarna. Saga och Norpan! 😻







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar